Cerca en aquest bloc

dimecres, 30 de gener del 2013

M'agrada somiar què...

  • jugo amb el meu germà i no me’n vaig a dormir mai i que tots els meus dies de la vida són un somni i un dia és súper llarg i mai s’acaba el dia i estem 100000 dies a l’escola i penso que hem d’aprendre més perquè si no no avançarem mai, però en el meu somni avanço molt en els estudis i sabré moltes coses més.
  • que ja sé fer tot el que em preocupa. M’agrada somiar que tot el que faig encara no ha passat. Sempre he somiat que el que somio es fa realitat. A mi m’agrada moltíssim somiar que sempre em faran un bon plat de macarrons amb formatge m,m,m que bo! I per acabar m’agrada somiar que estic amb els meus amics.
  • vaig amb moto i quan he de fer partit m’agrada somiar.
  • tinc el meu restaurant i faig plats molt bons, Com que sóc el xef! I que els meus padrins venen a casa (com que no somio dormit, somio despert) I tornar a Suïssa a fer arbolisme i comprar xocolata.
  • estic a dins d’un vídeo joc d’aventures, d’esport. Al vídeo joc Fifa 2013, somio que el meu equip marca molts gols i quan em desperto estic molt  content.
  • que un gos vingui al meu llit, que em llepi els peus, que em faci moltes pessigolles i quan m’aixeco m’agrada acariciar-lo.
  • passo aventures, amb princeses, amb veure la Violeta i amb la família, perquè és el meu somni de tota la vida i estar feliç.
  • tinc poders, volar que els deures són 1+1, futbol, fer el kameame!!!!!!!!!!, ser gat, transformar-me en el que vulga, ser el més fort del món, fer-me súper sayan 1000, tenir cua com el Goku, que els músculs, m’arribin fins a l’infinit, amb un dit trencar una casa.
  • que estic volant  i que el meu equip que jugo avui, que guanyi sempre i que em deixin jugar molta estona a la Wii i a la Nintendo.
  • m’agradaria somiar amb princeses però normalment somio coses dolentes i no voldria perquè ho passo molt malament i al despertar estic nerviosa i encara me’n recordo del somni. També m’agradaria somiar en les vacances, jugant amb els amics i també jugant amb les meves cosines que es diuen Alba i Maria i aquesta nit he somiat alguna cosa dolenta.
  • que sigui el fill del Messi i jugo amb el Messi al futbol, al Barcelona i marco més gols que Messi.
  • M’agradaria somiar que passaran coses bones i també estar amb la meva família, estar a la platja, fer una cursa amb bicicleta, llegir molts contes a la meva germana.
  • que la meva gosseta jugui amb mi i que la meva mare i la meva germana juguin amb mi i lo últim... m’agrada estar amb la meva família.
  • que el Blanquet em vingui al llit i dormi amb mi i també que l’Ares, jo estigui dormida i vingui al meu damunt a dormir al llit, que em vingui a buscar-me a l’escola els padrins.
  • m’agradaria somiar en coses boniques perquè així quan m’aixeco no tinc tot el dia pensant en la cosa que he somiat per la nit, per exemple com si m’haguessin entrat a robar i llavors no tindré malsons tot el dia al cap.
  • sóc bon nen i sense pegar als altres i sense molestar a les persones. M’agradaria ser educat amb els altres, Sóc un crak amb el futbol i el tennis i el basquet i vull ser crak de tots els esports i de la enciclopèdia de la història.
  • m’agrada somiar monstres perquè així puc veure els monstres que hi ha al meu somni. Perquè m’agraden molt els monstres. Perquè els somio a la meva casa perquè hi sóc jo, perquè hi és el meu pare, perquè hi és la meva mare.
  • que sóc un mag molt famós i m’agradaria anar a altres països per ensenyar els meus trucs i també per conèixer  d’altres mags més famosos i que m’ensenyin molts trucs de màgia.
  • que construeixo un robot que faci els meus deures cada dia i cuidar-lo perquè no es trenqui mai i si em castiguen a mi, ell sigui el castigat penso que és una altra forma de estar feliç.
  • ser una princesa, fer feliç a tot el món, ajudar a la gent, ser guapa, jugar feliços, que siguem tots guapos, estar a la platja, estar a les colxonetes, anar a l’hort, ser pianista, ser cantant, sortir a la tele, anar a Disneiland.
  • vaig al càmping i allí tinc una tenda, una casa de fusta i hi ha un laboratori. És de nit, està molt fosc, hi ha una mica d’estrelles i és l’hora d’anar a dormit.
  • jugo amb Blas. El Blas és el gosset d’una amiga meva que es diu Pilar i el seu marit que es diu Lalo. És un gos que és petit però molt fort. Quan fa fred i surt a passejar li posen un vestit de rapero i una gorra de rapero. El Blas és molt llest.
  • que el meu gos vingui al meu llit i dormim junts i segur que ens ho passaríem molt i molt bé.
I... falten els somnis de qui  està malalta i des de l'escola li enviem un petonet i de qui li falta acabar d'escriure

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada

    Recordes?

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...