Cerca en aquest bloc

dimecres, 10 d’agost del 2011

Música a Pardinyes


Hola, sóc la Sara
A Pardinyes és la festa major i el dissabte dia 6 el meu pare tocava a les dos de la nit, però com era massa tard jo només vaig poder anar a veure les proves. El meu pare sempre toca de nit, per això el seu grup es diu De Noche.

Al grup són cinc : la Laia és la cantant, l'Eduard toca la bateria, el Carles toca el baix, el Sergi toca els teclats i el meu pare la guitarra elèctrica i en una cançó el ukelele. A més a més hi ha el tècnic de so que és el Pepe i el Juanjo que és el mànager, el que organitza que tot vagi bé.
Mentre provaven el so vaig veure a la Yolanda, la meva monitora amb les seves dos filles. També m’he trobat a la mestra Carme que també viu a Pardinyes. Desprès de les proves vam anar a sopar i em van posar un frankfurt gegant. No vaig poder veure el concert perquè estava molt cansada .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...