Cerca en aquest bloc

dilluns, 29 d’agost del 2011

En Marc i l'Ares a Sicilia



Vacances a Sicília.

A Sicília vam fer moltes coses divertides, però jo d’aquestes coses us en explicaré quatre. La primera cosa és que vam pujar a un volcà que es diu Etna, que està actiu i sempre treu fum. Sabeu cóm hi vam pujar? amb un jeep molt gros. Vam pujar 2800 metres.

També vam anar a la Isola Bella. La Isola Bella és una platja molt bonica. L’Ares i jo vam inventar-nos molts trampolins a les roques, i la mare i jo vam fer snorkel. Hi havia peixos de tota mena, netejadors, brillants, de color verd.

També vam menjar molts gelats, però dels bons.

El meu pare va veure un noi que va fer una derrapada amb el cotxe i li va dir “Donde va, donde va!!!”, perquè a Sicília condueixen com bojos.

1 comentari:

  1. Veig que us ho vau passar molt be.
    I jo tambe feia Snorkel a la piscina.Era molt divertit.
    Esteu bojos de pujar a l'Etna! I si s'arriba a enfadar?
    Laia

    ResponElimina

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...