Cerca en aquest bloc

divendres, 15 d’abril del 2011

Adéu segon trimestre! Hola tercer trimestre!

- M'ha agradat molt fer tallers i inventar-me contes.
- M'ha agradat a matemàtica fer un nus amb les mans.
- M'ha agradat fer jocs a la pissarra a castellà.
- M'ha agradat fer el poema de la primavera a castellà.
- M'ha agradat fer tallers i fer castellà.
- M'ha agradat fer experiments perquè es veuen coses molt estranyes.
- M'ha agradat molt l'hort perquè es poden veure com creixen les plantes i ens les en podem emportar a casa.
- M'ha agradat molt fer els jocs florals perquè m'agrada escriure poesies.
- M'ha agradat molt fer els desdoblament de matemàtica.
- M'ha agradat molt jugar al "cementiri" a gimnàstica.
- És molt divertit fer jocs a inici a l'esport.
- M'ha agradat molt treure bones notes.
-M'ha agradat molt fer el Quinzet perquè després feiem problemes molt difícils i divertits amb la Gabriela.
- M'ha agradat fer càlcul perquè m'agara molt sumar.
- M'ha agradat molt fer cartes perquè un dia vam fer cartes d'avions.
- M'ha agradat fer música perquè estem fent una cançó nova que ens estem inventant amb el programa "Super Duper Music Looper".
- M'ha agradat molt fer anglès perquè representem historietes.
- M'ha agradat molt plàstica perquè fem dibuixos i fem manualitats.
- M'ha agradat molt aprendre a caminar sense gravetat amb en Joan Ramon.
- M'ha agradat fer jocs de" l'Ot el bruixot" a música.
- M'ha agradat molt la festa de sant Jordi perquè podíem agafar plantetes, un llibre i una samarreta.
- M'ha agradat molt presentar coses a la classe.
- M'ha agradat molt veure els projectes d'altres nens i nenes perquè així podem conèixer d'altres coses.
- M'ha agradat anar a la fira del llibre de segona mà perquè podies agafar llibres que han portat d'altres companys.
- M'ha agradat fer càrrecs perquè cadascú pot triar el que vol sense repetir el que ja ha fet.

- M'ha agradat molt tenir la Yolanda com a monitora de menjador i al Ramon també.
- M'ha agradat molt la visita a l'exposició de l'Institut.
- M'ha agradat el teatres dels pares perquè l'han millorat i ha quedat millor.
- M'ha agradat molt fer la gimcana amb els practicants.
- M'han agradat molt les excursions.


EL TERCER TRIMESTRE SERÀ MOLT, MOLT DIVERTIT I EL FAREM MILLOR ENTRE TOTS I TOTES: MILLORAREM, SERÀ MERAVELLÓS.

Nota: Mario, Núria us vàrem trobar a faltar molt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...