Cerca en aquest bloc

dilluns, 2 d’agost del 2010

Excursió a l'estany de Gerber


Estany de Gerber
La setmana passada la Laia, el Marc Lacasa i el Marc Blasi van fer una excursió a l’estany de Gerber. És una sortida molt recomanable per anar amb família ja que no és molt difícil i el paisatge és espectacular.

“Al Gerber m'ho vaig passar molt bé jugant al tercer estany. Perquè vam jugar a pescar pals petits que eren sardines i vam pescar un "pop".


Vaig caminar molta estona i quan ja tornàvem, i cap al final estava ja molt cansada.
Vaig anar amb el Marc Lacasa (el meu germà), el Marc Blasi i els meus pares i els del Marc.

Pel camí vam parar a agafar culleretes i algunes ja eren petites granotes. Jo no ho havia fet mai però vaig agafar una. Feia pessigolles. El Marc Blasi en va agafar moltes i el Marc Lacasa va saltar molt per les pedres.

Quan el Marc Blasi va anar el primer, de guia, ens va portar per fora del camí i vam haver d'escalar per les pedres grosses d'una tartera.
Quan vam arribar al tercer estany, jo em vaig sentir contenta i les muntanyes eren molt boniques. Marcs, ens ho vam passar molt bé. A què sí? I vosaltres?”

LAIA

“Em va agradar saltar per les pedres i mullar-me els peus al tercer estany (perquè també vaig arribar). Vaig caminar molt molt i com al final estava molt cansat vam cantar una cançó que em va donar forces.”
MARC LACASA

La setmana passada vaig anar a fer una excursió a l’estany de Gerber. Hi havia tres estanys: l’Estanyol, l’estany Petit i el del Gerber.També vam agafar capgrossos i vam pescar troncs amb forma de peixos.
Em va agradar molt caminar amb la Laia molta estona.”
MARC BLASI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...