Cerca en aquest bloc

dilluns, 12 d’abril del 2010

Les tres illes

El dilluns de la Mona amb els veïns vam fer una obra de teatre i jo avui us l'escric:
Es diu les tres illes per que són tres illes.

Laia:Comença l espectacle!

Jan: Ai! que avorrit que estic!
Marc: Hola Pingüí vols jugar amb mi?
Jan: Val, molt bé perquè estava avorrit.
Marc: Si! Et faré un regal! Té! Agafa'l.

Elna:ho que trista estic on són els 7 nans?
Laia:no ploris jo t'ajudaré segueix-me, Blancaneu.
Marc: piu-piu, piu-piu
Elna:hi hi hi!ha ha ha!

Marc:pingüí fes el que vulguis que farem una festa!
Jan: vaaaaaaaaaaal
Laia:i la Blancaneu ho va sentir i diu:
Elna:jo també
Laia: i s'ho passen molt bé!
FI
Escrit per la Laia

1 comentari:

  1. Ja se que fa molts dies pero no ho he vist fins avui. Pero vull fer un petit comentari. Laia, ens vau fer passar una estoneta divertida. Laia sempre estas pensant coses per escriure. Felicitats preciosa.

    ResponElimina

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...